UWAGA: planowane uruchomienie usługi 2023 rok
Szczegóły można uzyskać poprzez kontakt z Nami. Zapraszamy
Opis usługi „Promocja projektu międzynarodowego”
Promocja projektu to istotne zagadnienie na poziomie planowania, realizacji jak i po zakończeniu projektu (promocja wyników i dalszych działań).
W praktyce projektów międzynarodowych planuje się pakiet zadań związanych z promocją samego projektu (np.. Strona www) jak i wyników na różnych jego etapach prezentowanych na konferencjach, seminariach, szkoleniach itd.
Warto jednak przygotować własny plan promocji projektu i jego wyników który będzie korzystny z punktu widzenia samej organizacji.
W ramach usługi mamy swobodę wyboru działań i doboru ścieżki promocji. Wszystko zależy praktycznie od specyfiki projektu (cele, wyniki, produkty, usługi) grupy potencjalnych beneficjentów, partnerów i podmiotów zainteresowanych działaniami i wynikami przewidzianymi w projekcie.
Cel usługi
Celem usługi jest pomoc Państwu w stworzeniu planu promocji działań i ich wyników przewidzianych w projekcie i skutecznej ich realizacji jak również efektywnego wykorzystania wyników projektu po jego zakończeniu.
Odbiorcy usługi
Jednostki Samorządu Terytorialnego (JST)
Firmy (z naciskiem na MŚP)
Instytucje badawcze i rozwojowe (B+R, publiczne i prywatne)
Jednostki edukacyjne (uczelnie wyższe, szkoły publiczne i prywatne)
Stowarzyszenia i organizacje promujące rozwój innowacji, badań i rozwoju, współpracę międzynarodową
Korzyści dla odbiorców usługi
Działania w ramach usługi pomogą Państwu opracować skuteczny plan promocji projektu na etapie planowania i przygotowania projektu, w trakcie jego realizacji jak i po zakończeniu projektu (promocja wyników). W przypadku zaproszenia do projektu międzynarodowego przygotowywanego przez inne podmioty opracowanie planu promocji korzystanego z punktu widzenia Państwa organizacji.